reklama

Režisér môjho života

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Trilógia života sa opakovať má ...

Repríza lásky pravej a či hranej (?)

Po tretinách sa mi život v strižni nastrihá...

V scenári osudu to mám takto napísané.

Herecký výkon hodný Oskarovej ceny!

Kostýmy, masky aj líčidlá sú skvelé ...

Škoda len, že scény sú v pôvodnom znení

Bez tituliek ten príbeh má len dialógy nemé ...

Filmový štáb, čo režíruje Čas

V tom filme my dvaja hlavné role máme

Milostné scény aj tragédiu sveta

pre oči divákov bravúrne odohráme...

Vďaka tomu filmu za hviezdu dnes som...

za hviezdu, čo v tvojom srdci dávno zhasla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tam teraz už žiari iná megastár

posledná klapka - a nik tu nezostal ...

S režisérom môjho života sa smejem

Nad rozliatým vínom a plytkým dejom lásky...

Divák si to želá, no mne už z toho zle je...

pre falošný úspech si všetko vzácne zasklil...

A skutočný život si svojou cestou letí

Na hraný film sa v mnohom podobá

Divákom som, aj hercom v jednej chvíli

V gýčovej roli sa ja s láskou nezohrám ...

Janka Šipeková

Janka Šipeková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena zrelého veku a pohľadu na život, ktorý ma napriek tomu stále nanovo niečím prekvapí, udiví, očarí, zlomí, vzkriesi, posunie... Sledujem ten hurhaj okolo seba a snažím sa ustáť ho s úsmevom na tvári a iskrou v oku. A dnes už viem, že to jednoducho stále nejako musí ísť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu