reklama

Musí nám stačiť málo

... keď láska viac nedovolí :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kým vynorím sa v tebe, na slnko cez vodu pozerám.

Zavriem oči a skočím, na vodopád som sa zmenila.

Smiem len vycítiť vôňu tvojich pórov,

smiem len vytušiť koľko máme pólov,

smiem len pozerať ako kľudne dýchaš,

smiem tak málo z toho o čom snívaš...

Je to tak ako chceme, zdá sa mi, že sa utopím

sama v sebe a v tebe, keď sa do teba ponorím...

Smieš len vypustiť vodu a vír ma točí,

smieš len uhádnuť farbu mojich očí,

smieš len počúvať slová, ktoré spievam,

smieš tak málo z toho o čom snívam...

Preliali sme sa v sebe, unášame sa v mori vĺn.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vyvierame zo zeme, asi predčasne nastal spln.

Smie len na chvíľu dopriať našej túžbe,

smie odhaliť kúsok mojej kože,

smie ukázať cestu tvojim rukám,

smie o málo viac z toho čo ti núkum...

To málo nám musí stačiť, prúd vodu vstrebáva.

Sme múdrejší a krajší, v hlbinách ...

To málo nám musí stačiť, viac než som dúfala

V tých vlnách si trochu mladší,

plávame v záplavách,

voda nás spútava ...

Janka Šipeková

Janka Šipeková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena zrelého veku a pohľadu na život, ktorý ma napriek tomu stále nanovo niečím prekvapí, udiví, očarí, zlomí, vzkriesi, posunie... Sledujem ten hurhaj okolo seba a snažím sa ustáť ho s úsmevom na tvári a iskrou v oku. A dnes už viem, že to jednoducho stále nejako musí ísť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu