reklama

Oblečiem si ťa ...

... a potom vyzliecť sa ti nechám ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

O tvojich rukách budem spievať.

A perách sladkých od zmrzliny.

O jamke v dlani vytvorenej kvoli mojim krivkám,

o roztomilom dobiedzaní ... (vo vetre)

Do vlasov si pozapletám tvoje prsty.

Až v siedmom nebi si ich rozpletiem...

Oblečiem si ťa a potom vyzliecť sa ti nechám.

Jedným ťahom - najrýchlejším na svete...

Ten tvoj jahodový úsmev sa ma dotkol.

A vieš, že voniaš po orosenom ráne?

Ach, tie tvoje teplé, jemné dlane...

Do svedomia sa mi ponorili.

Vo vlasoch mám tvoje prsty zapletené.

Tak rýchlo a zrazu sa to prihodilo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetko, čo sa naokolo pozerá, sa smeje ...

... a praje mi to...

Zvláštne, že na toto som nikdy nečakala.

A ani som si o tom nesnívala ...

Iba si to jednoducho žijem

a sledujem sa, ako skvele mi je...

óóóó, hmmmm, jéééé-éééé

Skvele mi je - jé, jééé

Skvele mi je...

;)

Janka Šipeková

Janka Šipeková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena zrelého veku a pohľadu na život, ktorý ma napriek tomu stále nanovo niečím prekvapí, udiví, očarí, zlomí, vzkriesi, posunie... Sledujem ten hurhaj okolo seba a snažím sa ustáť ho s úsmevom na tvári a iskrou v oku. A dnes už viem, že to jednoducho stále nejako musí ísť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu